sâmbătă, 25 octombrie 2014

Program de parolat fisiere,usb,carduri

Wise Folder Hider„ program cu care poti parola orice doresti din calculator.

 

Daca ai cautat un program de parolat foldere,sau orice orice doresti din calculator, datele tale, fisierele,filmarile sau pozele sa fie private si accesibile doar cu o parola,atunci descarca "Wise Folder Hider".
Poti parola orice din Pc-ul tau foarte usor si nu numai ca detele tale vor putea fi accesate doar cu parola dar nici nu vor fi vizibile in calculator.
Singurul lucru pe care trebuie sa l aveti in vedere si este foarte important,este acela ca in momentul in care instalati windows-ul din nou,va trebui sa instalati acest program din nou pentru a avea acces la fisierele parolate.
Altfel toate datele vor ramane ascunse si nu le veti putea accesa. Nu dispar din pc,nu se intampla nimic cu ele doar nu le veti putea accesa daca nu aveti instalat programul Wise Folder Hider.
Parola pe care a-ti ales-o la instalare ramane aceeasi si dupa ce reinstalati windows sa zicem si reinstalati "Wise Folder Hidder",deci nu trebuie sa setati una noua sau sa adaugati folderele pe care vreti sa le ascundeti din nou. DESCARCA "Wise Folder Hider"


Incearca si "Power ISO 5" un program de clonat cd/dvd sau de creat imagini ISO.

Promoveaza-ti afacerea,propriul site sau blog,pagina de Facebook sau canalul de pe You Tube,chiar aici pe pagina cu propriul banner.Dimensiunea unui banner trebuie sa fie 435*75.


 

12 comentarii:

  1. E foarte tare programul....

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...e bun.Eu il folosesc de vreo 2 ani si sunt foarte multumit de el.Chiar poti parola orice din calculator si fisierele parolate nici nu sunt vizibile in calculator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar sa retineti ca in momentul in care stergeti sau dezinstalati programul fisierele respective raman ascunse.
    Asa ca aveti grija ca in momentul in care vreti sa instalati win din nou sau sa stergeti programul,primul lucru pe care trebuie sa l faceti este sa scoateti fisierele parolate din program.Adica sa nu mai fie ascunse si parolate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar e super programul.Si vad ca e versiune full.Chiar am cautat de ceva vreme asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant programul.M am speriat si eu cand l am dezinstalat si am vazut ca nu mai gasesc programele pe care le am ascuns.Dar dupa ce l am instalat din nou mi au aparut:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun programul.Si e bine ca nu doar paroleaza fisierele ci le si ascunde din pc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai stiti ceva programe de genul asta? Daca stiti va rog lasati un link aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vom mai posta in scurt timp si altele,dupa ce ne asiguram ca sunt bune si merita sa vi le oferim.

    RăspundețiȘtergere
  9. am instalat windowsu..si am instalat si programul asta....mi'au disparut foldarele care le aveap puse pe program....pfffff....cum fac sa'mi apara dinou ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Instaleaza programul din nou so I to apart fisierele.Nu to fa griji can sung acolo.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce vrea sa spuna Dorian e ca in momentul in care instalezi programul din nou dupa ce ai instalat win,i ti vor aparea si fisierele. Nu s au sters si nu au disparut nici unde,sunt tot pe pc :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da...este exact asa cum a spus si Ionut,deci nu va faceti griji :)

    RăspundețiȘtergere